AIPAMEN BIBLIOGRAFIKOAK



Alonso, J. eta Montero, I. (2001). Orientazio motibazionala eta estrategia motibo-emaileak eskolako      ikaskuntzan. Testu euskaratua. In: Coll, C., Palacios, J. eta Marchesi, A.: Desarrollo psicológico y educación II. Madrid: Alianza.

ANADAHI (s.d.). Guía de Atención en la escuela el Alumno con TDAH.

Balmès, T. (2010). Bebies. USA : TBC productions.

Clecla” (2007-07-22). Iturria:           http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=qWJwYkr_Mxg.            Azken kontsulta: 2012-06-02.

Discovery Home & Health. Misterios del autismo.

El circo de la mariposa” (2011-03-07). Iturria:            http://www.youtube.com/watch?v=WPey7ace294. Azken kontsulta: 2012-05-28

El método Julio (Jon Garaño)” (2011-04-14). Helbidea:          http://www.youtube.com/watch?v=yShx31GR5uA . Azken kontsulta: 2012-05-12.

El viaje de María” (2010-09-15). Iturria: http://www.youtube.com/watch?v=YybEpQK_g-       8.         Azken kontsulta: 2012-06-02.

Eusko Jaurlaritza (s.n.). Lehen Hezkuntzan aniztasunaren trataerari heltzeko orientabideak. Curriculuma Eratzeko eta Irakasleen Prestakuntzarako Institutua.

Eusko Jaurlaritza, Hezkuntza, Unibertsitate eta Ikerkuntza Saila (2003). Lehen Hezkuntzan aniztasunaren trataerari heltzeko orientabideak. Vitoria-Gasteiz: Eusko Jaurlaritzaren Argitalpen Zerbitzu Nagusia.

Eusko Jaurlaritza; Hezkuntza, Unibertsitate eta Ikerketa Saila (2006). AFN-H sindromea duten ikasleekin jarduteko gida. Vitoria-Gasteiz: Eusko Jaurlaritzaren Argitalpen Zerbitzu       Nagusia.

Gizarte hezitzaileak eskolan” (2008) Hik Hasi, 128.

Haddon, M. (2003). El curioso incidente del perro a medianoche. In: Patricia Antón. Barcelona: Ediciones Salamandra Haurbabesa Lanbide taldea. “Gizarte hezitzaileen praktika profesionalaren testuinguru instituzionala”.

Jimenez, O. (2012). Adimen urritasuna. Eskoriatza: Mondragon Unibertsitatea.

Jimenez, O. (2012). Baliabide teknikoak. Eskoriatza: Mondragon Unibertsitatea.

Jimenez, O. (2012). Garapen nahaste orokortuan dauden haurren ezaugarriak eta beharrak.         Eskoriatza:      Mondragon Unibertsitatea.

Jimenez, O. (2012). Komunikazio sistemak. Eskoriatza: Mondragon Unibertsitatea.

Ledda, E. (s.d.). Iturria: http://www.pikaramagazine.com/?p=4375&pfstyle=wp. Azken            kontsulta: 2012-05-28.

Mi hermanito el de la luna” (2009-07-15). Iturria: http://www.youtube.com/watch?v=0HRD310kVOY. Azken kontsulta: 2012-06-    02.

Pautas y actividades para trabajar la atención” (2011). Helbidea: http://issuu.com/ginesciudadreal/docs/orientacion_andujar–       pautas_y_actividades_para_tra. Azken kontsulta: 2012-05-06.

Pérez Pereira, M (s.d.). Niños con deficiencia visual y atención temprana. Ediciones Pirámide.

Pérez Sánchez, I. (2005). Atención temprana en niños con sordera. Masson.

Pigmalion efektua – kondaira (s.d.). Helbidea: www.craaltaribagorza.net. Azken kontsulta: 2012-05-24.

Pujolás, P. (2004). Hezkuntza inklusiboa: bestelako bizimodu bat irakastea. (19-51). Testu euskaratua. In: Pujolás, P. Aprender juntos elumnos diferentes. Barcelona: Octaedro.

Salegi, E. (2012). Aniztasunari erantzuteko neurri arruntak. Eskoriatza: Mondragon Unibertsitatea.

Salegi, E. (2012). Irakurketa – idazketa zailtasunak. Eskoriatza: Mondragon Unibertsitatea.

Sarde, A, (produktorea), Tevarnier, B. (zuzendaria) (1999).  Ca commence aujourd’hui.  TF1 Production.

Sindrome del cromosoma X” (2011-02-09). Iturria:      http://www.youtube.com/watch?v=hcgIkuA1Mp4&feature=player_embedded.         Azken kontsulta: 2012-06-02.